Oferta usług SEO w dobrej cenie. Sprawdź co dla Was mamy.
Firmy i właściciele witryn internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie starań osobiście. Nie dysponując kwalifikacjami w kwestii SEO i nie śledząc systematycznie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać właściwie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat profesjonalnego SEOwca, aczkolwiek nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet zarezerwowany na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że oprócz fachowców od SEO w zatrudnione są tam także eksperci od kodowania, projektowania graficznego, copywritingu oraz kampanii Google Ads służący rzeczowym wsparciem w tych sferach.
Firma SEO – postaw na taką, która funkcjonuje na rynku od lat
Polskich agencji SEO jest bez liku. Czym kierować się podczas poszukiwań firmy, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na firmę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a także tych reklamowych czy kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając firmę, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć pewność, iż ma ona spore doświadczenie i może bez trudu zaprezentować interesujące portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach dodają dział „Case study”. Zanim sygnuje się umowę warto zapoznać się ze opisy takich przypadków, by samemu sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami miała do czynienia oraz z jakimi zadaniami się mierzyła. Godna zaufania agencja SEO to taka, która działa transparentnie: informuje o harmonogramie prac na nadchodzące miesiące, a także dostarcza sprawozdanie z wykonanych działań i ich rezultaty.
Druga nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o dodatkowe dane o firmie, nieodzowne do utworzenia dla niej wszechstronnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odszukać samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych uprzednio pracach SEO i o istotnych dla klienta towarach albo usługach, które chciałby wypromować.
Jaki system rozliczenia z agencją SEO jest najlepszy?
Ostrożnie powinno się potraktować agencje SEO, które proponują umowę z opłatą za uzyskany efekt. W takim systemie klient płaci agencji SEO wtedy, gdy frazy kluczowe dotrą na wskazane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 lub Top10). To w dalszym ciągu dość popularny rodzaj rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można wszak osiągnąć natychmiastowy efekt za pomocą naruszania zasad określonych przez Google. Codziennie uaktualniany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych zleceniodawcy, dlatego dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych efektów. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z agencją SEO, to sporadycznie jest ona stała – przeważnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy nieodzowne są wyższe nakłady finansowe, aby przeprowadzić dogłębny audyt SEO, a następnie wdrożyć wszelkie wynikłe z niego prace. W kolejnym okresie współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają o wiele mniejsze.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]