Google Partner - sprawdź pełną ofertę
Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych technik umożliwiających promocję w sieci. Polega na wyświetleniu internautom płatnych linków o zawartości dopasowanej do konkretnego wyszukiwania i może zwiększyć sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent, o ile kampania AdWords zostanie odpowiednio zorganizowana. Wbrew temu, co myśli wielu czytelników, opracowanie skutecznej strategii AdWords to sprawa dla sprawdzonych specjalistów i bez właściwych umiejętności okaże się prawie niemożliwe. Dobrze zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to problemem – musimy jedynie sprawdzić, czy dana firma zdobyła certyfikat Google Partner.
Na czym polega system Google Partner?
Google Partner to system, który internetowy koncern przygotował, by zagwarantować klientom korzystającym z AdWords fachową obsługę. Polega on na przyznaniu firmom marketingowych odpowiednich porad, dzięki którym mogą one stworzyć efektywne kampanie dla swoich kontrahentów. Aby firma uzyskała tytuł Google Partner, jej specjaliści muszą mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama powinna wykazać sprawność w kierowaniu funduszami AdWords. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po starannym jej sprawdzeniu. Co więc znaczy on dla klientów?
Co daje certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner mówi o tym, że pracownicy wybranej agencji posiadają kwalifikacje, które pozwalają na wybór najlepszych metod w trakcie zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner otrzymujemy też pewność, że agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowości wprowadzanych przez internetowy koncern, a jej pracownicy biorą udział w różnych szkoleniach organizowanych przez Google, a także mają możliwość skorzystania z jego pomocy technicznej.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]